قیمت لایسنس کایاکو ,کایاکو اورجینال ,سیستم تیکتینگ فارسی, پشتیبانی فارسی برای سایت ,پشتیبانی آنلاین فارسی , Kayako fusion دانلود, Kayako Fusion فارسی,اسکریپت فارسی kayako
سیستم پشتیبانی آنلاین کایاکو یکی از پرطرفدارترین سیستم های پاسخگویی به بازدیدکنندگان است که مورد توجه شرکت های بزرگ قرار گرفته و در ایران شرکت های بزرگ هاستینگ از این سیستم برای پشتیبانی کاربران و ارسال تیکت و پاسخ به تیکت های کاربران استفاده می کنند
این سیستم دارای امکانات بسیار متنوع و دارای نرم افزار ،وب ، موبایل و دسکتاپ است
کایاکو موبایل برای اندروید
پرتال موبایل برای آندروید در حال حاضر در دسترس در بازار آندروید
مرکز بخش فهرست کلی و تعداد تیکت
مدیریت کامل تیکت با پشتیبانی از پیوست
پشتیبانی از ماکروها تیکت و یادداشت ها
جستجوی تیکت و جستوی پیشرفته
و امکانات دیگر
کایاکو دسکاپ

کایاکو دسکتاپ فارسی
نرم افزار دسکتاپ مورد استفاده توسط پشتیبانان سایت،جهت پشتیبانی به معنای واقعی ، کاربران با استفاده از پرتال دسکتاپ برای نظارت بر بازدید کنندگان وب سایت ، مدیریت چت زنده، ایجاد و دریافت تماس از طریق پرتال و ارائه پشتیبانی و ارسال پاسخ به کاربران استفاده می کنند.
امکانات کایاکو رومیزی ( دستکاپ)
مشاهده ای پی بازدیدکننده
مشاهده نوع مرورگر بازدیدکننده
مشاهده صفحه ای که بازدیدکننده در آن قرار دارد
نمایش سایت ارجاع دهنده بازدید به سایت شما (گوگل ، یاهو و هر سایت دیگر)
نمایش متن سرچ شده در موتور های جستجو
نمایش زمان انتطار درخواست چن آنلاین
نمایش دپارتمان مربوط به پشتیبانی آنلاین هر کاربر
نمایش نام کاربر پاسخگو به هر بازدیدکننده
امکانات مربوط به چت آنلاین کایاکو دستکاپ
امکان ارسال پنجره دعوت به چپ برای بازدیدکنندگان با متن دلخواه شما
امکان ارسال فایل به برای بازدیدکننده در حال چت
امکان گرفتن عکس با خود برنامه دسکتاپ و ارسال عکس برای بازدیدکننده ( جهت راهنمایی و موارد مشابه)
امکان داشتن چت به صورت کنفرانسی ( چند نفره )
امکان انتقال چت آنلاین به بخش دیگر . مثلاً از بخش فروش به بخش پشتیبانی بدون قطعی ارتباط
امکان ذخیره اطلاعات متن چت برای مدت زمان طولانی
ذخیره اتوماتیک ای پی شخص و نام ویزیتور برای بازدید های آینده
امکان مسدود کردن ای پی بازدیدکننده برای جلو گیری از ورود به چت آنلاین
داشتن صدای آمدن پیام برای کاربر(پشتیبان ) و بازدید کننده جهت اطلاع از پاسخ جدید
امکان گذاشتن نظر سنجی و سیستم رای دهی در پایان هر گفتگو
امکان گذاشتن لینک ارسال انتقادات وپیشنهادات در پایان هر گفتگو
امکان پرینت متن چت
و ده ها امکان دیگر
عکس از داشبورد مدیریت
عکس از داشبورد کارمندان
عکس وبلاگ خبری کایاکو
عکس از پنل کاربران
امکانات کایاکو وب برای واحد ها
امکان اینجاد نامحدود دپارتمان ( بخش یا واحد مثل بخش فنی ، پشتیبانی ، فروش و … )
امکان تعریف سطح دسترسی برای هر کاربر
امکان مشخص کردن وظیفه هر کاربر
امکان مدیریت چند بخش توسط یک کاربر
دارای صندوق تیکت های کاربری
دارای باکس تکیت های ( بررسی نشده – در حال بررسی – منتظر کاربر و حل شده )
نمایش تعداد تیکت های هر باکس
مدیریت بر تیکت های دریافتی
ارسال پاسخ به تیکت ها
امکان انتقال تیکت به بخش دیگر جهت بررسی و پاسخگویی
امکانات کایاکو وب برای کاربران( پنل کاربری)
ارسال تیکت به دپارتمان مورد نظر
دارای 6 وضعیت ارسال تیکت( عادی- متوسط – زیاد – فوری – اظطراری و بحرانی برای ارسال تیکت )
دارای 4 وضعیت تیکت های ارسال شده( بررسی نشده – در حال بررسی – منتظر کاربر و حل شده )
نمایش نام ارسال کنده تیکت
نام بخش مروبط به تیکت ارسال شده
نمایش نام یا واحد پاسخگو به تیکت
نمایش تاریخ و آخرین وضعیت بروزرسانی تیکت
نمایش سطح رنگی برای وضعیت های مختلف تیکت
امکان ارسال فایل همراه با تیکت
امکان اضاف کردن اصلاحیه به تیکت
و ده ها امکانات دیگر
جهت مشاهده نمونه پرتال فارسی کایاکو نسخه قدیم با تمامی امکانات اینجا کلیک کنید
برای مشاهده نسخه جدید کایاکو اینجا کلیک کنید
جهت اطلاعات بیشتر با شماره
09175594952 حاصلی
تماس بگیرید
اسکریپت پشتیبانی کاربران ,پرتال پشتیبانی سایت ,راه اندازی اسکریپت پشتیبانی فارسی, دانلود kayako fusion ,دانلود SupportSuite ,دانلود خرید اسکریپت Kayako Fusion v4.40.1148 ,سیستم پشتیبانی آنلاین فارسی ,اسکریپت پشتیبانی با تیکت فارسی ,اسکریپت تیکت فارسی ,اسکریپ پشتیبانی هاستینگ ,کایاکو فارسی, دانلود اسکریپ کایاکو فارسی ,آموزش نصب کایاکو
loading...