در زیر سوالات متداول در زمینه پنل اس ام اس نوشته شده است

که به تمامی آنها پاسخ داده ایم ، لطفاًَ با دقت مطالعه نمایید

پنل اس ام اس چیست؟

لطفاً در این مورد توضیحاتی را ارائه دهید

پنل اس ام اس محیطی است که کاربر با استفاده از شناسه کاربری مخصوص خود

( کلمه عمور و رمز عبور ) وارد سیستم شده و با توجه به امکاناتی که در پنل وجود

دارد می توانید اقدام به ارسال و دریافت پیامک کنید

برای آشنایی بهتر با پنل اس ام اس اینجا کلیک کنید

آیا برای استفاده از پنل اس ام اس برتر نیاز به نرم افزار یا سخت افزار داریم؟
خیر.پنل ها تحت می باشد و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی سیستم عامل خود ندارید ، و کافیست برای استفاده ازطریق اینترنت وارد سایت اس ام اس برتر شده و به حساب کاربری خود وارد شوید
منظور از پنل تحت وب چیست؟
تحت وب بع معنی آنلاین بودن و محیط مجازی است ، درست همانند استفاده از سرویس یاهو و جیمیل نیاز به اتصال به اینترنت و ارباط با سایت ما دارید
آیا خرید پنل ها دارای شرایط و قوانین خاص است؟
بله. برای استفاده خریدارباید دارای سن قاونی 18 سالبه بالا باشد و همچنین مدارک شناسایی خود را ائه دهد و مفاد ارائه شده توسط پلیس سایبری را راعبت کنید که اطلاعات بیشتر دراین مورد در ایجا قابل مشاهده است
مدارک شناسایی شامل چه موارد است است ؟ باید پست کنیم؟

برای افراد حقیقی اسکن رنگی از کارت ملی و ارائه ادرس دقیق پستی و برای افراد حقوقی نامه درخواست همراه با مهر و اسکن شناسنامه نماینده و ادرس دقیق پستی. مدارک نیاز به پست ندارد و شما آن را از پرتال پشتیبانی اس ام اس برتر به آدرس زیر به دپارتمال پشتیبانی ارسال می کنید

www.supportsms.ir

برای ارسال اس ام اس محدودیتی وجود دارد؟ به عنوان مثال محدودیت روزانه؟ یا محدودیت در هر بار ارسال؟
خیر. محدودیتی وجود ندارید ، ارسال های به صورت تکی - گروهی و انوبه قابل ارسال است
پنل شما چه اپراتور هایی ( پیش شماره )را پشتیبانی می کند.
در حال حاضر پیش شماره های 1000-2000-3000-5000-021-026 و خطوط غیر متناظر تهران و کرج در سامانه فعال و قابل استفاده است
آیا امکان انتقال خط از شرکت های دیگر به سامانه اس ام اس برتر وجود دارد؟
بله ، در صورتی که شرکت ارائه دهنده قبله شما امکان انتقال را داشته باشد ، شما می توانید خط خود را انتقال دهید و بعد از انجام پروسه اداری ، شماره به پنل شما اضاف خواهد شد. که معولاً خطوط 3000 و 5000 به دلیل رنجی (ریشه ای ) بودن قابلهت انتقال ندارد. مگر شماره سرشاخه باشد
مدت زمان استفاده از امکانات و خدمات به چه صورت است؟
کلیه موارد از قبیل خط و پنل یکساله به کاربر داده می شود. و درصورت نیاز می توانید از خدمات دائمی نیز استفاده کنید
آیا امکان خرید سامانه به صورت اقساط وجود دارد؟ شرایط خاص برای این مورد است؟؟؟
بله . شما می توانید برای پنل های حرفه با پرداخت 50 درصد مبلغ پنل آن را دریافت کنید و بعد از یک ماه باقیمانده آن را پرداخت نمایید
آیا می توان خط اختصاصی را به صورت اقساط خریداری نمود؟
خیر . خطوط اختصاصی به صورت نقدی قابل خرید است
منظور از خطوط اختصاصی یا اشتراکی چیست؟
خطوط اختصاصی به خطی گفته می شود که مالکت دارد و یه فرد از ان استفاده می کنید که در واقع صاحب خط است و علاوه بر ارسال پیامک قابلهت دریافت پیامک هم دارد و می تواند درصورت نیاز بهسایت و شرکت دیگر انتقال دهد . خطوط اشتراکی یا عمومی مالکت برای کاربر نیست و ممکن هست صد ها یا هزاران نفر از این شماره استفاده کنند و فقط قابلهت ارسال دارد و دریافت ندارد
آیا امکان خرید آنلاین اعتبار ( شارژ پیامک ) برای حساب کاربری وجود دارد؟
بله . اس ام اس برتر با همکاری بانک ملت و پارسیان این امکان را فراهم کرده است که ککاربر به صورت آنلاین بتوانید حساب خود را شارژ کند
آیا غیر از روش آنلاین روشی دیگری برای افزایش اعتبار (شارژ پیامک ) وجود دارد؟
بله . امکان واریز به حساب یا کارت به کارت وجود دارد و حتی شما می توانید از سامانه آپ کن (733) نیز برای پرداخت های خود استفاده نمایید
مدت زمان لازم برای فعال شدن حساب کاربری چقدر است؟
در صورت آنلاین بودن پشتیبانی کمتر از 5 دقیقه حساب کاربری شما فعال و اطلاعات برای شما اس ام اس خواهد شد
آیا دریافت پیامک دارای هزینه است؟
خیر. دریافت پیامک هیچ هزینه ای ندارد و خطوط اختصاصی دارای این قابلهت هستند
آیا امکان استفاده از پنل شما بر روی سایت یا نرم افزار وجود دارد؟
بله . شما می توانید از طریق وبسرویس و با ارئه اطلاعات پنل و مستندات وبسرویس به یک برنامه نویس آشنا به وبسروس امکانات لازم رو برای خود طراحی کنید . برای نرم افزار در صورت پشتیبانی نرم افزار می توانید از وبسرویس یا یو ار ال ارسال استفاده نمایید
برگشت هزینه های پیامک به چه صورت است؟
در تمامی اپراتور های هزینه ارسال های ناموفق بلک لیست به صورت اتوماتیک و بعد از گذشت 48 ساعت از ارسال و نهایی شدن گزارش به حساب شما برگشت داده خواهد شد. در پیش شماره 2000 دلیوری بیس علاوه بر بلک لیست نرسیده به گوشی نیز به شما برگشت داده خواهد شد که تعرفه این پیش شماره بسیار گرانتر از سایر خطوط است
آیا امکان پرداخت هزینه و طراحی امکانات با وبسرویس توسط شما وجود دارد؟
خیر . درسایت مستندات زبان های مختلف ارائه شده است و این موردبه عهده کاربر می باشد
امکان استفاده از پنل بر روی موبایل و تبلت وجود دارد؟
بله . شما می توانید با موبایل های بروز و تبلت ها با مرورگر وارد حساب کاربر خود شده و اقدام به استفاده نمایید
آیا آموزش کار با پنل به صورت حضوری انجام می شود و رایگان است؟
خیر . آموزش پنل به صورت فارسی و کاملاً شفاف در سایت در منو دانلود قرار دارد که می توانید استفاده نمایید و پشتیبانی آنلاین موظف به رائه راهنمایی می باشد. اما مراجعه حضوری جزو تعهدات اس ام اس برتر نمی باشد مگر با پرداخت هزینه ارسال کارشناس به محل شما
آیا امکان استعلام خط وجود دارد؟
برای پیش شماره 1000 شما میتوانید بهصورت آنلاین از منو ابزار سمت راست و گزینه استعلام خطوط 1000 شماره مورد نظر خودرا چک کنید ، سایر پیش شماره ها باید از طریق ما استعلام شود
تعرفه های پیامک چونه محاسبه می شود؟
تعرفه ها بر اساس پیش شماره بوده و با 9% مالیات محاسبه شده و در جدول تعرفه ها در این لینک قابل مشاهده است
آیا سامانه داری دلیوری ارسال است؟
بله . در پنل کلیه ارسال ها دارای گزارش دلیروی هستند و وضعیت های هر شماه را به صورت کلی و جزئی نمایش می دهد
آیا امکان برگشت پول و و لغو حساب کاربری وجود دارد؟
بله ، طبق قوانین هزینه شماره اختصاصی + 20% از هزینه پرداختی به عنوان هزینه راه اندازی کسر شده و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد و موجودی شارژ شما تماماً به شما برگشت داده خواهد شد
امکان مشاهده محیط پنل وجود دارد؟
بله . شما با ورود به صفحه کاربری و وارد کردن یوزر و پسورد demo می توانید محیط کاربری را ببینید یا برای دریافت اطلاعات ورود کلمه پنل یا panel رابه شماره 1000711 پیامک کنید تا اطلاعات و لینک رود برای شما پیامک شود